Disse ofte stillede spørgsmål dækker et antal lignende opdateringskrav til Outlook. Den e-mail vi sendte til dig, indeholder en liste over alle specifikke opdateringer, som din organisation har brug for, og udelader opdateringer, som du ikke har brug for. Hvis en specifik opdatering ikke er indeholdt i e-mailen, kan du ignorere den i disse ofte stillede spørgsmål.

Hvorfor beder Microsoft mig om at opdatere Outlook 2010 og Outlook 2007?

Disse softwareopdateringer indeholder vigtige pålideligheds- og ydelsesforbedringer, som vil gavne dine brugere. Du kan finde flere oplysninger om softwareopdateringerne ved at læse de relevante artikler i Knowledge Base.

• Til Outlook 2010
    • KB2553248 fra den offentlige opdatering fra april 2012
    • KB2687623 fra den offentlige opdatering fra juli 2012
  • Til Outlook 2007     
    • KB2596598 fra den offentlige opdatering fra november 2012
    • KB2687404 fra den offentlige opdatering fra november 2012

Hvornår skal opdateringerne til Outlook 2007 og Outlook 2010 være installeret?

• Senest d. 1. juli 2013
  • Senest d. 1. oktober 2013
  • Senest d. 8. april 2014

Hvorfor er der forskellige datoer og mere end en opdatering?

Vores supportlivscyklus for onlinetjenester kræver, at vi giver dig 12 måneder til at udføre de påkrævede ændringer på dine computere. Opdateringerne blev udgivet på forskellige tidspunkter, så 12-måneders perioden er forskellig.

Opdateringerne fra de offentlige opdateringer fra april 2012 og juli 2012 er påkrævet for alle Outlook-installationer.

De to opdateringer fra den offentlige opdatering fra november 2012, som har 8. april 2014 som installationsdeadline, er vigtige for alle kunder, der bruger Windows XP.

Hvis du ikke bruger Windows XP, skal du stadig være opdateret med den offentlige opdatering senest d. 8. april 2014, men vi forventer ingen forbindelsesproblemer på andre Windows-operativsystemer. Hvis du ikke installerer opdateringerne senest d. 8. april 2014, kan Support påkræve, at du anvender dem, hvis du har brug for hjælp med Outlook og Exchange Online.

Hvad sker der, hvis jeg ikke anvender softwareopdateringerne inden de angivne deadlines?

Vi planlægger serviceopdateringer til Exchange Online efter disse deadlines, som vil drage fordel af pålideligheds- og ydelsesforbedringerne i disse softwareopdateringer. Når der forekommer Exchange Online-serviceopdateringer, vil computere uden softwareopdateringerne ikke kunne oprette forbindelse til Exchange Online fra Outlook.

Vi er klar over, at du har andre it-projekter, og vi planlægger at vente med Exchange Online-serviceopdateringen, indtil du har installeret softwareopdateringerne. Hvis du ikke kan installere opdateringerne, kan vi installere Exchange Online-serviceopdateringen, selv hvis din organisation ikke har installeret disse softwareopdateringer.

Hvordan installerer jeg opdateringerne?

På computere, der kører Windows XP, skal du køre Windows update.  Dette link tager dig automatisk til den korrekte opdatering til din version af Outlook.

Vi anbefaler på det kraftigste, at du accepterer alle automatiske opdateringer fra Microsoft.

Hvordan ved I, om vi har installeret softwareopdateringerne?

Vores automatiske system rapporterer indsamlede sammensatte oplysninger om, hvordan du opretter forbindelse til tjenesten, herunder den version af Outlook der bruges til at oprette forbindelse til Exchange Online. Versionen fortæller os, hvilke softwareopdateringer du har installeret.

Hvad skal jeg gøre for at installere softwareopdateringerne?

Alle fire softwareopdateringer blev distribueret via Windows Update som en del af tirsdagsopdateringerne i april, juli og november. Hvis du modtager opdateringer automatisk fra Microsoft, burde disse opdateringer allerede være installeret. Hvis du har en proces til distribuering af opdateringer til dine brugere i din egen tidslinje, er der ikke påkrævet nogen særlig handlig.

Vores organisation har installeret disse softwareopdateringer. Hvorfor modtager jeg denne e-mail?

Du har muligvis installeret softwareopdateringerne, efter vi udarbejdede rapporten, der bruges til denne e-mail. Vi undskylder, hvis dette var tilfældet.

Det er også muligt, at nogle af dine brugere har oprettet forbindelse til Office 365 via en personlig computer, der ikke har de nødvendige softwareopdateringer.

Hvordan ved jeg, om en bestemt computer har softwareopdateringen installeret?

For at bekræfte at din Outlook-klient er opdateret:

1. Peg på Alle programmer i menuen Start, og klik derefter på Windows Update.
  2. Klik på Vis opdateringsoversigt.
  3. Klik på Installerede opdateringer.
  4. Søg efter KB-numrene 2553248 og 2687623 for Outlook 2010, eller 2596598 og 2687404 for Outlook 2007.    
Hvis du ikke kan finde det korrekte KB-nummer, er softwareopdateringen ikke blevet installeret.  

Jeg accepterer alle automatiske opdateringer fra Microsoft, men softwareopdateringen ser ikke ud til at være installeret. Hvad skal jeg gøre?

Nogle gange er der brug for lidt manuel indblanding. Sådan installeres den korrekte Outlook-softwareopdatering

1. Peg på Alle programmer i menuen Start, og klik derefter på Windows Update.
  2. Klik på Kontroller, om der er opdateringer i den venstre menu.
Outlook-opdateringen vises, muligvis sammen med mange andre. Bare installer dem, så er du opdateret.

Vi har en politik om at blokere alle softwareopdateringer og opdateringer fra Microsoft. Hvad skal jeg gøre?

Hvis alle opdateringer fra Microsoft, herunder sikkerhedsopdateringer, afvises, udsættes din organisation og brugere for sikkerhedsrisici. Du bør genoverveje denne politik.

Vi har en politik om at blokere alle andre opdateringer end sikkerhedsopdateringer fra Microsoft, så denne softwareopdatering bliver ikke installeret. Hvad skal jeg gøre?

Skytjenester opdateres konstant – Office 365-tjenesten, som du opretter forbindelse til, kører den seneste software fra Microsoft, og det betyder, at din organisations computere, der opretter forbindelse til tjenesten, også skal have de seneste softwareopdateringer. For at blive ved med at bruge Office 365-tjenesten bør du genoverveje din organisations politikker vedrørende opdateringer fra Microsoft.